Hozza ki a legtöbbet a termékekből a MyZEISS segítségével
Ha még nem regisztrált, mindössze három egyszerű lépésben megteheti.
Adja meg az e-mail-címét, töltse ki az űrlapot és a megerősítő e-mailben található hivatkozásra kattintva aktiválja a fiókját.
Bemutatkozik a MyZEISS
Gyakran ismételt kérdések
-
A MyZEISS ügyfélplatform egy helyen tartalmaz mindent, amit a ZEISS Önnek kínálhat – a rendszerek kezelésétől kezdve a digitális szolgáltatásokon át egészen a képzésekig.
- My Learning: részletes termékismertetőket tekinthet meg, valamint online minősítő képzéseken vehet részt a ZEISS Academy keretein belül. A Peer Insights program által kollégák segítségével fedezhet fel különböző klinikai eseteket.
- My Tools: exkluzív, páciensanyagok szemészeti ügyfeleknek, amelyek segítségével tovább bővítheti vállalkozását. A CONVIVO Image Library kizárólag a ZEISS CONVIVO ügyfelei számára érhető el.
- My Systems: Kezelje eszközeit és igényeljen szolgáltatási jegyeket – mindezt online.
-
A MyZEISS platformot minden felhasználó számára optimalizáltuk. A munkahelyi e-mail-címét használva mindössze három egyszerű lépésben regisztrálhat a következő hivatkozásra kattintva: www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- 1. lépés: Adja meg a munkahelyi e-mail-címét
- 2. lépés: Töltse ki az űrlapot
- 3. lépés: A megerősítő e-mailben található hivatkozásra kattintva aktiválja a fiókját.
-
Munkakörtől és szakterülettől függően további eszközök is rendelkezésre állnak. Például: a CONVIVO ügyfelei számára elérhető ZEISS CONVIVO Image Library segítségével a kollégái által benyújtott, különböző klinikai eseteket ismerhet meg, és olyan képeket tekinthet meg, amelyek a CONVIVO® eszközeivel készültek a különböző eljárások során. Az elkövetkezőkben is támogatjuk a különböző ügyfélszegmenseinket, valamint új funkciókat és szolgáltatásokat fejlesztünk ki.
-
A szolgáltatási igényeket a „Service Requests” főképernyőn hozhatja létre és küldheti be, illetve a My Systems részben található eszközáttekintési menüben is végrehajthatja ezt a műveletet. Ha az utóbbi lehetőséget választja, a rendszer előre kitölti a szolgáltatási igényt a részlegre és a sorozatszámra vonatkozó adatokkal. Ezt követően meg kell jelölnie a probléma általános kategóriáját, és részletesen ismertetnie kell a hibát. Ezenkívül képeket és videókat is feltölthet, hogy azok segítségével gyorsabban megérthessük és megoldhassuk a problémát. A „Service requests” funkció segítségével bármikor nyomon követheti a szolgáltatási igény állapotát.
-
Igen, a MyZEISS platformon számos különböző termékekkel kapcsolatos oktató- és hibaelhárító videó és dokumentáció található. A ZEISS szakemberei által készített rövid tájékoztató videók segítségével könnyedén megoldhatja a termékekkel kapcsolatos hibákat. Ezenkívül kollégák által készített anyagokhoz is hozzáférhet, amelyek a ZEISS technológiáinak felhasználásával végrehajtott klinikai eseteket mutatnak be – mindezt a kollégái által előkészítve és bemutatva.