ZEISS-szolgáltatások
ZEISS-szolgáltatások

Hogy Ön a betegellátásra összpontosíthasson

ZEISS OPTIME

A ZEISS szolgáltatások lehetővé teszik Önnek, hogy arra koncentrálhasson, amihez a legjobban ért: az első osztályú betegellátásra.

A ZEISS OPTIME lehetővé teszi, hogy Ön a betegellátásra összpontosíthasson.

Az OPTIME® a ZEISS-tól szolgáltatáscsomagokkal kiemelt bánásmódot élvezhet, ami lehetővé teszi, hogy korlátok nélkül dolgozzon, valamint a rendszerek nem tervezett leállását is elkerülheti.

A garancián messze túlmutató szolgáltatási kínálatunkkal támogatjuk Önt klinikája vagy rendelője folyamatait illetően. Egy szolgáltatáscsomagba a szolgáltatások széles skálája foglalható be, amely így az egyéni igényeihez igazodik.

Ez a ZEISS OPTIME lényege.

ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagok

A három testre szabott OPTIME szolgáltatáscsomag biztonsági hálót nyújt az Ön ZEISS rendszerei számára – kipróbáltak, tanúsítvánnyal ellátottak és megbízhatóak. Szolgáltatásunk segít megőrizni ZEISS rendszere értékét és a befektetése megtérülését. A szervizelt műszerek a hírneve alapját képező diagnosztikai pontosságot és kezelési precizitást biztosítják. Emellett számos kiegészítő közül is választhat. Elkötelezettek vagyunk az Önnel való szoros együttműködés mellett, hogy megtaláljuk az igényeinek leginkább megfelelő megoldást.

  • OPTIME complete

    Ha kritikus fontosságú rendszerkörnyezettel dolgozik (pl. egy phako rendszerrel a szürkehályog-munkafolyamat részeként), vagy olyan készüléke van, amely létfontosságú a munkafolyamat szempontjából, és így hatással van az egész intézményre, illetve ha a ZEISS rendszer üzemideje kritikus fontosságú, akkor válassza az OPTIME complete lehetőséget. Ez egy teljes körű szolgáltatáscsomag, amely a legnagyobb üzemidőt és a legrövidebb megoldási időt garantálja, pénzügyi kockázat nélkül. Profitáljon a kiemelt bánásmód előnyeiből és élvezze az ez által biztosított nyugalmat.

  • OPTIME advanced

    Ha egy kulcsfontosságú környezetben használ egy készüléket, ami jelentős hatással van a munkafolyamatokra, és így a leállások jelentős termelékenység-csökkenést eredményeznének, akkor válassza az OPTIME advanced lehetőséget. Ez a csomag négy előnyt foglal magában: nincsenek nem tervezett karbantartási költségek; állandó rendszer- és szolgáltatásminőség; magas szintű üzemidő; nagyfokú rugalmasság, megbízhatóság és hatékonyság.

  • OPTIME prevent

    Ha a ZEISS rendszer kisebb hatással van a munkafolyamatokra, és van tartalékrendszere, ha ez egy alapszintű technológiai termék, és ha az intézménye alacsonyabb költségvetéssel dolgozik, akkor az OPTIME prevent a megfelelő szolgáltatáscsomag az Ön számára. Nincsenek előre nem tervezett karbantartási költségek, és rendszeres biztonsági és minőségi ellenőrzésekre is sor kerül. A szerződés a rendszer élettartamának meghosszabbodását is garantálja.

Testre szabott szolgáltatási csomagok az Ön napi rutinjához igazodva

A szolgáltatások kínálata országonként eltérő lehet a helyi szabályozásoktól függően.

Megelőző karbantartás A megelőző karbantartás, valamint a rendszeres rendszerbiztonsági és minőségi ellenőrzések hozzájárulnak a rendszerei hosszú élettartamának biztosításához.
Távoli támogatás Távoli javítás, távoli számítógép-megosztás, alkalmazástámogatás és naplófájlelemzés is a kínálatunk részét képezi az állásidő csökkentése érdekében.
Frissítések A szoftverfrissítések növelik a rendszerek biztonságát és teljesítményét.
MyZEISS Használja online ügyfélplatformunkat szervizkérések megnyitásához, szoftverfájlok letöltéséhez, és ZEISS rendszerei folyamatos online kezeléséhez.
Helyreállító karbantartás Ha valamelyik rendszere meghibásodik, szakképzett szervizcsapatunk készséggel áll a rendelkezésére.
Pótalkatrészek Rendelje meg tanúsítvánnyal ellátott pótalkatrészeinket, amikor csak szüksége van rájuk, hogy teljes mértékben a kiváló betegellátásra összpontosíthasson.
További szolgáltatásfunkciók A ZEISS rendszerétől, telepítésétől és régiójától függően további szolgáltatásfunkciókat is igényelhet.

OPTIME complete

kérésre

OPTIME advanced

idő + anyag

kérésre

OPTIME prevent

nem alkalmazható

idő + anyag

idő + anyag

kérésre

További szolgáltatásfunkciók

  • Frissítések

    Szoftverfrissítések

    A ZEISS új alkalmazási funkciókat és szoftverfrissítéseket biztosít, így biztos lehet benne, hogy rendszerei az elérhető legújabb verziókkal működnek.

  • Csereeszközök

    Csereeszközök

    Ha egy rendszer nem javítható a helyszínen, előfordulhat, hogy belső javítóközpontunkba kell küldeni. Bizonyos esetekben csererendszert tudunk biztosítani, amíg helyreállítjuk a rendszerét.

  • Alkalmazástámogatás

    Alkalmazással kapcsolatos képzés

    Egy tanúsítvánnyal rendelkező ZEISS alkalmazási szakember alkalmazással kapcsolatos képzést tart Önnek és csapatának vagy a helyszínen vagy az egyik oktatóközpontunkban.

  • Integráció/áttelepítés támogatása

    Integráció/áttelepítés támogatása

    Informatikai szolgáltatásunk segítséget nyújt a rendszer helyszíni informatikai környezetbe történő áttelepítésében, valamint a szükséges hálózati beállítások végrehajtásában.

  • Munkaidő után

    Munkaidő után

    Szerződésben meghatározott, meghosszabbított szervizidő a megelőző és/vagy javító karbantartáshoz (hétfőtől péntekig és/vagy hétvégén + ünnepnapokon).

  • BioMed-képzés

    BioMed-képzés

    Szerezzen alapos ismereteket a ZEISS rendszerekről, azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehet azokat a legjobban használni, valamint azok tulajdonságairól és karbantartásáról egy speciális BioMed-képzés keretében.

Érdeklik az OPTIME használati esetei?

Tekintse meg az OPTIME-ügyféltapasztalatokat bemutató videót.

Ismerje meg, hogyan segítettek az OPTIME szolgáltatási csomagok a klinikáknak és rendelőknek abban, hogy arra összpontosíthassanak, ami igazán számít: kiváló betegellátást nyújtani.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy további információkat szerezzen a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagokról

Űrlap betöltése folyamatban...

Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.

MyZEISS ügyfélplatform

Kezelje ZEISS rendszereit online.

A MyZEISS egy olyan ügyfélplatform, amely lehetővé teszi, hogy teljes mértékben kihasználhassa a ZEISS rendszereiben rejlő lehetőségeket. Válasszon a képzési videók széles választékából, ismerje meg a szakemberek véleményét, és használja a támogató eszközök átfogó készletét, hogy a lehető leghatékonyabban és eredményesebben használhassa rendszereit, miközben minimalizálja az állásidőt.

Rendszereim

Rendszereim

Kapjon áttekintést ZEISS rendszereiről. Tekintse át a ZEISS rendszereire vonatkozó alapvető adatokat, például azok helyzetét. Ellenőrizzen számos részletet online (pl. a telepítés időpontját és a szerződés állapotát), és nyújtson be módosítási kérelmeket közvetlenül a MyZEISS segítségével.

Csak igazolt ZEISS-ügyfelek számára elérhető.

Szolgáltatásigénylések

Szolgáltatásigénylések

Nézzen meg minden új, létező és korábbi szervizjegyet. Hozzon létre új online szervizigénylést és kövesse a már folyamatban lévő kérések állapotát folyamatosan. Adjon hozzá további részleteket, például képeket és naplófájlokat bármelyik jegyhez, hogy segítsen nekünk a problémák gyorsabb diagnosztizálásában és megoldásában.

Csak igazolt ZEISS-ügyfelek számára elérhető.

Szoftverletöltési portál

Szoftverletöltési portál

MyZEISS-hozzáférés a szoftverfájlok, például a telepítési csomagok vagy biztonsági frissítések letöltéséhez, hogy biztosítsa ZEISS rendszerei naprakész állapotát, valamint hogy minimálisra csökkentse a várakozási időt.

Külön regisztráció és bejelentkezés szükséges.

Maximalizálni szeretné a rendszerhasználatot?

Csatlakozzon a MyZEISS szolgáltatáshoz még ma.

Bemutatjuk az igényeinek megfelelően személyre szabott, átfogó platformunkat. Szakemberektől származó cikkek hatalmas gyűjteményével, átfogó képzésekkel és hasznos eszközökkel és funkciókkal az Ön ZEISS szolgáltatásaihoz.

Okos megoldásokkal sikerrel járni – ZEISS Smart Services

  • Csatlakoztassa rendszerét, és kapjon azonnali távoli támogatást, hogy csökkentse a reakcióidőt és növelje a rendszer rendelkezésre állását.
  • Tanúsítvánnyal rendelkező szakértőink segítséget nyújtanak Önnek a megfelelő pótalkatrészek kiválasztása terén és gyors hibaelhárítást tesznek lehetővé.
  • Kiberbiztonság és biztonságos kapcsolat a nemzetközi szabványoknak megfelelően. (pl., ISO / IEC 27001)

Lépjen velünk kapcsolatba

Értékesítési és termékekre vonatkozó érdeklődés

Űrlap betöltése folyamatban...

További termékinformációk kérése, vagy értékesítési igény bejelentése esetén.
Kérjük, hogy adja meg azt a terméket, amely érdekli Önt, és információs igényét ezzel kapcsolatban.

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott információkat arra használjuk, hogy a Carl Zeiss Meditec AG, a helyi Carl Zeiss Meditec értékesítő vállalataink e-mailben vagy telefonon választ adjanak Önnek. Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.

Szervizigény

Űrlap betöltése folyamatban...

Az Ön ZEISS termékére vonatkozó segítségnyújtás-igénylés vagy kérdés esetén.
Kérjük, hogy töltse ki ezt az űrlapot, és amint lehet, jelentkezünk Önnél.

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott információkat arra használjuk, hogy a Carl Zeiss Meditec AG, a helyi Carl Zeiss Meditec értékesítő vállalataink e-mailben vagy telefonon választ adjanak Önnek. Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.

Általános érdeklődés

Űrlap betöltése folyamatban...

Álláslehetőségekkel, sajtóval, vállalati információkkal kapcsolatos általános érdeklődés esetén.
Kérjük, hogy adja meg a kérése részleteit.

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott információkat arra használjuk, hogy a Carl Zeiss Meditec AG, a helyi Carl Zeiss Meditec értékesítő vállalataink e-mailben vagy telefonon választ adjanak Önnek. Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.