Hogy Ön a betegellátásra összpontosíthasson.
ZEISS OPTIME
Használja ki a ZEISS szolgáltatásait, hogy arra összpontosíthasson, ami igazán lényeges
a klinikája vagy rendelője számára: a kiváló betegellátásra.
Egészségügyi szakemberek, informatikai vezetők és klinikaigazgatók a világ minden tájáról megosztják történeteiket a mindennapi kihívásokról. Nézze meg, hogy a megbízható rendszerkarbantartás és -javítás, az átlátható folyamatok és a digitális támogatás révén a klinikák és rendelők hogyan tartják fenn a zavartalan működésüket a ZEISS OPTIME® szolgáltatáscsomagjaival. A ZEISS ügyfeleiről készült, a világ különböző tájairól származó alábbi videók ezeket a pillanatokat és élményeket örökítik meg.
A ZEISS szolgáltatásait nagyfokú ügyfél-elégedettség övezi
Az ügyfelek világszerte bíznak a ZEISS OPTIME szolgáltatásban. Több évtizedes tapasztalatunkkal, amellyel az Ön klinikájának vagy rendelőjének igényeit szolgáljuk, lehetővé tesszük, hogy Ön a betegellátásra összpontosíthasson a megbízható, ténylegesen munkával töltött idő, az optimalizált rendszerteljesítmény és az alkalmazott csúcstechnológiák révén.
A magas ügyfél-elégedettségi értékelés1 a különleges szolgáltatások nyújtása és az ügyfeleinknek biztosított támogatás iránti elkötelezettségünket jelképezi.
Megbízható
Ezek az ügyféltörténetek azt mutatják, hogy a ZEISS OPTIME megbízható szolgáltatást nyújt a klinikák és rendelők számára szerte a világon. Mivel az egészségügyi szakembereknek a hét minden napján és a nap 24 órájában alkatrészek cseréjére és a szervizcsapatunk karbantartási támogatására, szoftverfrissítésekre vagy más szolgáltatásokra van szükségük, megbízható partnerkapcsolatra számíthatnak tőlünk. Fedezze fel ezekben a videókban, hogy szervizcsapatunk hogyan teszi lehetővé ügyfeleink számára a díjnyertes betegellátás biztosítását.
A ZEISS szervizcsapata egy „karnyújtásnyira” van
Dr. Om Parkash Szemészeti Intézet
Az indiai, pandzsábi Dr. Om Parkash Szemészeti Intézetben az apa és fia által vezetett csapat a folyamatos rendszer-üzemidőre épít a nagy forgalmat lebonyolító szemészeti rendelőjük működtetéséhez. A ZEISS szervizcsapat által biztosított azonnali támogatás kulcsfontosságú ebben. Fedezze fel, hogy a ZEISS OPTIME szolgáltatási csomagja hogyan képezi szerves részét küldetésüknek, a kivételes betegellátás biztosításának.
Az a legjobb a ZEISS-ban, hogy mindig számíthattunk rájuk, mivel mindig úgy kezeltek minket, mintha a tágabb családjuk tagjai lennénk.
Átlátható
Az erős partnerségek alapja az átláthatóság. Ezekben a videókban azt mondják el az ügyfelek, hogy az átlátható ZEISS OPTIME szolgáltatási csomagok hogyan segítik egészségügyi rendelőiket a folyamatos diagnosztika és kezelés biztosításában. Ezek az ügyfelektől származó történetek rávilágítanak az átlátható szolgáltatások lényegére – a világos árazástól, a szolgáltatások részletes szerződési feltételeitől, a ZEISS rendszereken keresztül történő zökkenőmentes információáramlástól és a szervizcsapatunkkal folytatott nyílt kommunikációtól kezdve.
Átláthatóság a gyógyításban: Miért létfontosságú a ZEISS OPTIME a rendelők növekedésében?
Dr. Kortüm MVZ GmbH orvosi rendelője
A ludwigsburgi családi szemészeti rendelőjében Dr. Karsten Kortüm nagyra értékeli a betegekkel való közvetlen kommunikációt. A ZEISS OPTIME szolgáltatási csomagot választotta a zökkenőmentes, átlátható folyamatok biztosítására a negyedévente 7000 főt is meghaladó betegköre kiváló ellátása érdekében. Dr. Kortüm bízik a ZEISS szolgáltatásaiban a problémamentes működés és a jogi előírásoknak való megfelelés érdekében az orvosi rendszerek fenntartása során. A ZEISS OPTIME szerepe kiemelkedően fontos a rendelő növekedése, a kiváló teljesítmény fenntartása és a pontos rendszerek szempontjából.
Szeretem mindezt egy repülőgép karbantartásához hasonlítani. Utasként én magam nem szívesen szállnék fel egy olyan repülőgépre, amelyet nem szervizelnek rendszeresen. Úgy gondolom, hogy a betegeknek ugyanezek az elvárásaik az orvosi rendelőkben lévő orvostechnikai eszközökkel szemben.
Összekapcsolt
A ZEISS OPTIME segítségével a klinikák és a rendelők kiélvezhetik a hosszú távú digitális partnerség előnyeit, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a betegellátásra összpontosítsanak. Ügyfeleink történetei rávilágítanak arra, hogyan tartjuk fenn a kapcsolatot az egészségügyi szakemberekkel világszerte, és hogyan támogatjuk őket, amikor szükségük van rá. Tekintse meg ezekben a videókban a távoli, igény szerinti szolgáltatásoktól és a műszerek csatlakoztathatóságától kezdve a hatékony munkafolyamat-kezelő eszközökig, hogy hogyan működik egy problémamentesen összekapcsolt, teljes körűen támogatott egészségügyi rendelő.
Összekapcsolva a jobb betegellátás érdekében
OFTALVIST
A valós idejű szolgáltatáshoz való kapcsolódás létfontosságú az OFTALVIST klinikák elkötelezett csapata számára, amely egy több mint 40 szemészeti rendelőből álló hálózat Spanyolországban, és amely évente 300 000 beteg kezelését végzi. Nézze meg, hogyan biztosítja a ZEISS OPTIME azonnali távoli támogatása, hogy a klinikák mindig készen álljanak a betegek ellátására, és a problémákat „bárminemű késlekedés nélkül” oldják meg, miközben a legújabb szabványoknak megfelelő biztonságos kapcsolatot biztosítanak.
Napjainkban a digitalizáció létfontosságú. A ZEISS munkatársai csatlakoznak a készülékekhez, diagnosztizálást végeznek, és megnézik, hogy mi is történik. És nekem csupán csak akkor kell csatlakoznom, ha van valami, amit nem tudnak megoldani, vagy ha probléma lépett fel a kommunikációban.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy további információkat szerezzen a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagokról
Lépjen velünk kapcsolatba
-
1
A CSAT annak mérésére szolgál, hogy a kínált termékek és szolgáltatások mennyire felelnek meg az ügyfél elvárásainak vagy mennyire haladják meg azt. Eredményként megkapjuk az elégedett ügyfelek összesített százalékos arányát.