Egy fekete hajú, ZEISS SmartLife szemüveglencsét viselő fiatalember mosolyogva nyúl keresztül a képernyőn.
ZEISS PARTNEROPTIKUSOKNAK

ZEISS SmartLife szemüveglencsék

Az első sorban ajánlott szemüveglencse-termékcsalád egy digitális élményekkel teli világhoz.

A ZEISS legjobb komplett szemüveglencse-termékcsaládja, amelyet a dinamikus vizuális szokásokhoz terveztek. A SmartLife® szemüveglencsék innovatív, modern termékek, amelyek a 6 éves és annál idősebb viselők látási igényeit elégítik ki. A ZEISS legújabb és legjobb technológiája az Ön szolgáltatásával és szakértelmével kombinálva teljesen új látásélményt nyújt ügyfeleinek, mely megalapozza lojalitásukat.

  • Egész napos vizuális kényelmet nyújt a dinamikus vizuális szokások támogatására egy digitálisan magával ragadó világban
  • Egy digitális élményekkel teli életstílushoz tervezve
  • A lencsék kialakítása igazodik a viselőik életkorának előrehaladtával változó vizuális paraméterekhez

Miért fejlesztette ki a ZEISS a SmartLife szemüveglencse-termékcsaládot?

Hogy választ adjon változó életmódunkra.
  • > 50%

    A világ lakosságának több mint fele használ hordozható digitális eszközt.2

  • 55 év felett

    Az 55 év felettiek képviselik az okostelefonok leggyorsabban növekvő vásárlói piacát.2

  • 60%

    Az 5 év alatti gyermekek ekkora hányada már használ okostelefont.3

Young man wearing ZEISS SmartLife lenses looking at his phone while walking.
Egy ZEISS SmartLife szemüveglencsét viselő fiatalember nézi a telefonját séta közben.

Ügyfelei életmódja és vizuális viselkedése megváltozott.

Életünk tempója felgyorsult, és ügyfelei folyamatos kapcsolatban állnak az őket körülvevő emberekkel, információkkal és dolgokkal online és a való világban egyaránt. Tekintetük még akkor is digitális készülékekre tapad, amikor mozgásban vannak. Az élet azonban sokkal többről szól, mint a képernyőkről. A több digitális eszköz és a fizikai környezet közötti állandó fókuszváltás kihívást jelenthet a szemünk számára, és kényelmetlen látásélményhez vagy szemfáradtsághoz vezethet. Emiatt akár a hétköznapi feladatok is nehezebbnek tűnhetnek – vagy ami még rosszabb, az élet apró részletei észrevétlenek maradhatnak előttünk. A jó, kényelmes látás elengedhetetlen ahhoz, hogy tudatosan és magabiztosan vágjunk bele az előttunk álló napba. Ügyfeleleinek   – a gyerekektől a tinédzsereken át az idősekig  – nemcsak tiszta centrális látásra van szüksége, hanem zökkenőmentes perifériás látásra is. Ez segít majd nekik abban, hogy a mindennapok folyamán könnyen váltsanak fókuszt a különböző távolságok és irányok között.

Vizuális igényeink az életkor előrehaladtával változnak.

Szemünk anatómiai és élettani változásai idővel különféle kihívások elé állítják látásunkat. Ügyfeleinek életkoruktól függetlenül meg kell küzdeniük a szemüket érő terheléssel, ami modern, digitális életmódjukkal jár. Emellett vizuális igényeik életkoruk előrehaladtával változnak. Ez három kulcsfontosságú tényezőnek tulajdonítható:

  • Az akkomodációs szélesség csökkenése.
  • A pupilla átmérőjének változása – ez a növésben lévő gyermekeknél növekszik, felnőttkorban pedig az életkor előrehaladásával csökken.
  • A gyermekek és a tinédzserek arcának életkor-specifikus anatómiája és morfológiája eltérő, ami a lencse tervezésénél figyelembe veendő, változó viselési paramétereket eredményez.
    A képen két fiatal látható: egy hosszú barna hajú nő mosolyog, egy ZEISS SmartLife szemüveget viselő, göndör fekete hajú fiú pedig a telefonját nézi.

    A mai szemüvegviselők vizuális igényeit kielégítő legteljesebb, elsőrendű kínálat.

    A ZEISS új, és immár teljes SmartLife® szemüveglencse-termékcsaládja választ kínál ezekre a releváns ügyféltapasztalatokra és kiterjedt kutatási eredményekre. Akár egyfókuszú lencsékre, akár multifokális lencsékre, akár valami másra van szüksége ügyfeleinek, megoldásaink minden szemüvegviselőnek segítenek majd lépést tartani a korral

    • Egyszerűen és könnyen értékesíthető
    • Széles látóteret és egész napos vizuális kényelmet biztosít ügyfeleinek dinamikus vizuális szokásaik támogatására egy digitálisan magával ragadó világban, életkoruktól vagy egyéni vizuális kihívásaiktól függetlenül.
    • Könnyed és pihentető látást biztosít minden távolságban és irányban, bizonyítottan kimagasló látásminőséggel.
    • A ZEISS SmartLife lencsék kialakítását viselőik életkorának előrehaladtával adaptáljuk változó vizuális igényeikhez.
    • A termékcsalád mostantól a ZEISS SmartLife Young lencséket is magában foglalja, melyek a tizenévesek és a legalább 6 éves gyermekek speciális vizuális igényeinek kielégítésére szolgálnak.

          Bizonyított ügyfél-elégedettség a ZEISS SmartLife lencsékkel.

          • 84%

            A viselők ekkora hányadának egész nap kényelmes látásélményben van része.1

          • 81%

            A viselők ekkora hányada 1 napon belül hozzászokik a lencsékhez.1

          • 98%

            A viselők ekkora hányada ajánlaná ezeket a lencséket barátainak és családtagjainak.4

          A ZEISS SmartView 2.0 technológia mögött álló innováció. Valamennyi ZEISS SmartLife lencse alapvető részét képezi.

          • Egy kört és három nyilat ábrázoló ikon, amely az intelligens dinamikus optikát szimbolizálja.
            Smart Dynamic Optics (dinamikus látást biztosító optika)

            A korszerű 3D-s tárgy-tér modellek és a napjaink dinamikus vizuális szokásaihoz igazított egyedi dizájnjegyek együttes alkalmazása sima átmenetet eredményez minden látómezőben. A ZEISS Monofocal SmartLife Young lencsék kialakításában a növésben lévő gyermekek igényeit kielégítő 3D-s tárgy-tér-modell is szerepet kap.

          • Egy szemet és egy nyilat, valamint egy felfelé mutató nyilat ábrázoló ikon, amely a technológia életkorhoz alkalmazkodó intelligenciáját szimbolizálja.
            Age Intelligence

            A ZEISS SmartLife® szemüveglencsék figyelembe veszik a vizuális igények alakulását az ügyfél minden életszakaszában, és lehetőséget nyújtanak az életkorral kapcsolatos optimalizálási paraméterek hozzáadására:

            • ZEISS Luminance Design 2.0 technológia – figyelembe veszi az átlagos fényviszonyokat és a viselő pupillaátmérőjének életkorral járó változásait.  
            • ZEISS Dynamic AgeFit technológia – csak ZEISS Monofocal SmartLife Young lencsék esetében elérhető. A növésben lévő gyermekek arcának életkorral összefüggő anatómiai sajátosságaihoz kialakítva.
            • ZEISS Intelligence Augmented Design (IAD) technológia – ezen technológia alkalmazásával a lencsét a viselő egyedi vizuális szokásaihoz és igényeihez optimalizálják, és kifejezetten a ZEISS SmartLife Individual 3 lencsékhez (Monofocal, Digital és Progressive) elérhető.
          • Három egymás melletti nyilat ábrázoló ikon, amely a tiszta látómezőt és a vékony kialakítást szimbolizálja.
            Clear and Thin Optics (Tiszta látómezők és vékony kialakítás)

            A ZEISS ígérete: precízió és esztétika az optikai teljesítmény és komfort egyensúlya mellett.

          Lépjen velünk kapcsolatba!

          Legyen a ZEISS partnere

          Űrlap betöltése folyamatban...

          A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a Carl Zeiss Vision Hungary Kft arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

          Foglaljon időpontot!

          Űrlap betöltése folyamatban...

          A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a Carl Zeiss Vision Hungary Kft arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

          Lépjen velünk kapcsolatba!

          Űrlap betöltése folyamatban...

          Opcionális információk

          A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a Carl Zeiss Vision Hungary Kft arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.


          • 1

            A ZEISS SmartLife szemüveglencse-termékcsalád külső viselési próbája, n=182 résztvevő. Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019. (nem közzétett adatok, a felmérés adata)

          • 2

            Deloitte LLP. (2017). State of the smart – Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

          • 3

            Auxier B. et al. Children’s engagement with digital devices, screen time. Pew Research Center. 2020.

          • 4

            A ZEISS SmartLife Individual 3 szemüveglencse-termékcsalád Németországban és Kínában N=128 résztvevővel végzett piaci fogyasztói elfogadottsági tesztje, Carl Zeiss Vision International GmbH. (nem közzétett adatok, a felmérés adata)