ZEISS szemüveglencsét viselő, rövid barna hajú fiatalember mosolyog a kamerába. A háttérben egy ZEISS i.Profiler plus készülék látható.
ZEISS PARTNEROPTIKUSOKNAK

ZEISS SmartLife PRO

Kombinálja szaktudását a ZEISS legkiválóbb technológiájával.

Fedezze fel a ZEISS SmartLife PRO-t, a leginkább személyre szabható szemüveglencse-kínálatunkat, amely kizárólag az i.Profiler Plus készülékek tulajdonosai számára érhető el.

  • Egész napos vizuális kényelem a dinamikus vizuális szokásokhoz kifejlesztve egy digitálisan magával ragadó világban
  • Kínáljon ügyfeleinek könnyed és pihentető látást minden távolságban és irányban
  • SmartLife Pro lencsekialakítások a látás életkorral járó változásaihoz, 20 éves kortól egészen az idősebb korosztályig.

A ZEISS SmartLife szemüveglencse-kínálat. A változó életmódunkra adott válasz.

A digitális közösség egyre növekszik, és az online jelenlét életkortól függetlenül egyre inkább előtérbe kerül.
  • > 50 %

    A világ lakosságának több mint fele használ hordozható digitális eszközt.2

  • 55 év felett

    Az 55 év felettiek képviselik az okostelefonok leggyorsabban növekvő vásárlói piacát.2

  • 60 %

    Az 5 év alatti gyermekek ekkora hányada már használ okostelefont.3

Két személy válla fölötti bepillantás, az arcuk nem látható. A két személy egy iPadet néz, amelyen a látásvizsgálat eredményei láthatók.

Ügyfelei szakértői tanácsadást szeretnének, méghozzá igényeikre szabottan.

A vásárlók személyre szabott élményekre vágynak: elvárják, hogy a márkák a termékeket és szolgáltatásokat rájuk szabják.4  Olyan optikussal és optometristával szeretnének konzultálni, akiben megbízhatnak; valódi szakértővel, aki a lehető legjobb látást kínálja nekik személyre szabott tanácsok és megoldások kíséretében.

  • 86%  azon ügyfelek aránya, akik szerint az optikusok és optometristák szakértelme és a jó tanácsadás az optika legfontosabb ismérvei.5
  • 85%  azon ügyfelek aránya, akik szerint kulcsfontosságú számukra a személyre szabott konzultáció.6
Egy szem keresztmetszetének ábrázolása, amelyen a szaruhártya és a pupilla látható.

A vizuális igények egyediek.

A szaruhártya tulajdonságai közvetlen hatással vannak az ügyfél látáskorrekciójára és a retinán létrejövő kép minőségére, a pupilla méretének változásai pedig befolyásolják a retina megvilágítását és a mélységélességet, amelyek szintén hatással vannak a látásélességre.

A pupilla úgy reagál a fényre, hogy méretét a különböző fényviszonyokhoz igazítja. Az életkor előrehaladtával a pupilla elveszíti tágulási képességét. Érdekes módon az átlagos pupillaátmérő még egy korcsoporton belül is eltérő személyenként. Emellett a gyermekek vizuális jellemzői jelentős mértékben különböznek a felnőttekéitől – a felnőtteknél a pupilla átmérője az életkor előrehaladtával csökken, míg a gyermekeknél nő.

Egy fekete hajú, ZEISS SmartLife szemüveglencsét viselő fiatalember mosolyogva nyúl keresztül a képernyőn.

A szemüveglencséknek a mai vizuális igényeket kell kielégíteniük.

Az ügyfelek hétköznapi életmódja az elmúlt néhány évben drasztikusan megváltozott. A jó, kényelmes látás elengedhetetlen ahhoz, hogy tudatosan és magabiztosan vágjunk bele az előttunk álló napba. Az emberek tekintete még akkor is a digitális készülékekre tapad, amikor mozgásban vannak. A több digitális eszköz és a fizikai környezet közötti állandó fókuszváltás folyamatos munkát jelent ügyfelei szeme számára, és kényelmetlen látásélményhez vagy a szem elfáradásához vezethet. Emiatt akár a hétköznapi feladatok is nehezebbnek tűnhetnek – vagy ami még rosszabb, az élet apró részletei észrevétlenek maradhatnak előttünk. Fontos, hogy ne csak tiszta centrális látást kínáljon ügyfeleinek, hanem zavartalan perifériás látást is, hogy könnyen tudjanak váltani a különböző távolságok és irányok között. Emellett a vizuális igények az életkor előrehaladtával is változnak. Ennek két kulcsfontosságú kiváltó tényezője: az akkomodációs szélesség csökkenése és a pupilla átmérőjének csökkenése.
  
A ZEISS új, és immár teljes SmartLife® termékcsaládjának gyártása során alkalmazott ZEISS SmartView 2.0 technológia választ kínál ezekre a releváns fogyasztói tapasztalatokra és kiterjedt kutatási eredményekre.
Az i.Profiler Plus oldalnézete.

Professzionális szemvizsgálat a ZEISS i.Profiler plus segítségével.

Ügyfelei egyéni igényeihez tökéletesen illeszkedő lencséket csak az információk pontos és teljes körű ismeretében biztosíthat. A ZEISS i.Profiler  Plus személyre szabott szemprofilt készít minden ügyfél számára – messze túlmutatva a hagyományos refrakciós vizsgálatok kapacitásán. A ZEISS i.Profiler  Plus lehetővé teszi ügyfelei szemének mélyreható, pontos elemzését, így azonnal átfogó képet kaphat szemük egyedi adatairól.

  • Az ügyfél szemének gyors és rendkívül pontos hullámfront-analízisen alapuló mérése, mely egyedi vizuális optikai profilt eredményez.7
  • A ZEISS i.Profiler  Plus segítségével meghatározható az egyes személyek egyedi pupillamérete.
  • 60 másodperc  elegendő mindkét szem automatikus felméréséhez.8
  • 1.0-s  látásélesség az ügyfelek 94%-ánál.9
  • 50%  időmegtakarítás a szubjektív refrakciós vizsgálat során.10
ZEISS szemüveglencsét viselő fiatalember néz a kamerába, kezében egy i.Pad, amely a pontos szubjektív refrakciós vizsgálathoz szükséges előzetes információkat mutatja.

A ZEISS i.Profiler plus lehetővé teszi az ön számára, hogy kiaknázza a leginkább testreszabható szemüveglencse-kínálatunk lehetőségeit.

Támogatja önt abban, hogy megtalálja és elmagyarázza az egyes ügyfeleknek a számukra elérhető legjobb megoldást, mivel részletes előzetes információkat biztosít a pontos szubjektív refrakció elvégzéséhez:  

  • Aktuális vizuális optikai profil, beleértve a magasabb rendű aberrációkat és a szaruhártya adatait is.
  • Nagy pontosságú objektív refrakció.
  • ZEISS i.Scription analízis.

Az egyedi vizuális optikai profil ezen felül figyelembe veszi az egyes ügyfelek egyedi pupillaméretét is.

Egy szem pupillája kék és világoszöld színekkel.

A ZEISS Individual Luminance Design 2.0 technológia precízebb kialakítású szemüveglencséket eredményez.11

A ZEISS Individual Luminance Design 2.0 technológia a ZEISS i.Profiler  Plus  mérési adatai és az ügyfél születési dátuma alapján figyelembe veszi az egyedi pupillaméretet nappali fényviszonyok esetén:

AZEISS i.Profiler  Plus  mérése:
A ZEISS i.Profiler  Plus  mérése során a szem átlagos fényterhelése 100 cd/m².12

Az adatok transzormálása a napközbeni fényviszonyokhoz:
Az átlagos nappali fénysűrűség ~ 60 cd/m².12  Ezért a két szem átlagos pupillaátmérőjét a mérési fényviszonyokról a nappali fényviszonyokhoz transzformáljuk.

Realisztikus összehasonlítás az életkor alapján:
A ZEISS biztosítja, hogy a kapott egyedi pupillaméret az ügyfél életkorának megfelelően ± 1 mm-es tűréshatáron belül maradjon.13

A ZEISS SmartLife PRO szemüveglencse-kínálat.

Találja meg az egyes ügyfelek egyedi igényeinek megfelelő, leginkább személyre szabott megoldást.
  • A 6 és 25 év közötti korosztály számára tervezett Monofocal szemüveglencsék 3D-s illusztrációja.

    Monofocal szemüveglencsék

    • ZEISS Monofocal SmartLife PRO Individual 3 szemüveglencsék
    • ZEISS Monofocal SmartLife PRO szemüveglencsék
  • A 30 és 40 év közötti korosztály számára tervezett, optimalizált perifériás zónákkal rendelkező Digital és Progressive szemüveglencsék 3D-s illusztrációja.

    Digital szemüveglencsék

    • ZEISS Digital SmartLife PRO Individual 3 szemüveglencsék
    • ZEISS Digital SmartLife PRO szemüveglencsék
  • A 40 év feletti korosztály számára tervezett, optimalizált perifériás zónákkal rendelkező Progressive szemüveglencsék 3D-s illusztrációja.

    Progressive szemüveglencsék

    • ZEISS Progressive SmartLife PRO Individual 3 szemüveglencsék
    • ZEISS Progressive SmartLife PRO Superb szemüveglencsék
    • ZEISS Progressive SmartLife PRO Plus szemüveglencsék

Lépjen velünk kapcsolatba!

Legyen a ZEISS partnere

Űrlap betöltése folyamatban...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a Carl Zeiss Vision Hungary Kft arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

Foglaljon időpontot!

Űrlap betöltése folyamatban...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a Carl Zeiss Vision Hungary Kft arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Űrlap betöltése folyamatban...

Opcionális információk

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a Carl Zeiss Vision Hungary Kft arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.


  • 1

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 2

    Deloitte LLP. (2017). State of the smart – Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 3

    Auxier B. et al. Children’s engagement with digital devices, screen time. Pew Research Center. 2020.

  • 4

    Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.

  • 5

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11 845, D, BR, CN, US, IT.

  • 6

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.

  • 7

    Applying a specifically developed speckle-free verification method (Data on file. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), A ZEISS i.Profiler plus autorefrakciós és hullámfront-aberrációs méréseit úgy kalibrálták, hogy +/-0,1 D pontosságúak legyenek, ami meghaladja az autorefraktorokra vonatkozó ISO-szabványt, amely csak 0,25-ös maximális skálaintervallumot ír elő (ISO-szabvány a refraktométerek esetében, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 8

    5 alanyon végzett mérés a teljes mérési időtartam stopperórás időzítésével. Report: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 9

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, Kalifornia), kettős vak vizsgálat a ZEISS i.Scription lencsék és a hasonló ZEISS freeform tesztlencsék közötti preferencia vizsgálatára (N=37), 2016.

  • 10

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, „Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Tübingeni Eberhard Karls Egyetem, 2016. március.

  • 11

    Forrás: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1-16. A ZEISS Vision Care üzletág Technológia & innováció csoportjának elméleti elemzései, Németország 2020.

  • 12

    A ZEISS Vision Care üzletág Technológia & innováció csoportjának elemzései, Németország 2020.

  • 13

    Forrás: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1-16. A ZEISS Vision Care üzletág Technológia & innováció csoportjának elméleti elemzései, Németország 2020.