„Saját vizuális profilom” a ZEISS-től
Ügyfelei jobban megismerhetik saját vizuális igényeiket, ha ellátogatnak a weboldalára.
Az Ön weboldalán található, testreszabható, márkanévvel ellátott „Saját vizuális profilom” menüpont segítségével lehetővé teheti ügyfelei számára, hogy létrehozzák egyedi vizuális profiljukat, és meghatározhassák, mely ZEISS lencsék illenek leginkább életmódjukhoz és látási igényeikhez.
Érdekes tények a vásárlói magatartásról.
A vásárlási döntések folyamata online kezdődik.
Napjaink online és offline világa szorosan összekapcsolódik. A termékek online megvásárlása és a releváns információk online keresése, valamint a termékek online vagy offline megvásárlása szorosan összefonódik. Ez az új szemüvegek vásárlására is igaz. Az ügyfelek szeretnének többet megtudni a szemükről, és azt is szeretnék kideríteni, hogy melyik lencsemegoldás fog a legjobban passzolni igényeikhez és egyéni kihívásaikhoz.
Szerezzen új ügyfeleket és tűnjön ki online a díjnyertes „Saját vizuális profilom” segítségével.
A „Saját vizuális profilom” egy kérdéssorozat segítségével elemzi ügyfele életmódját és vizuális szokásait. Egyedi vizuális profilt készít, és az egyéni vizuális igények alapján ajánlja az optimális ZEISS lencsemegoldást. Ez egy egyedülálló ellátási segédlet, amely biztosítja, hogy a vásárlók még az üzletbe való belépés előtt átfogóbb képet kapjanak vizuális igényeikről.
Zökkenőmentes és komplett átmenet az online és offline folyamatok között.
Ügyfelei QR-kódként tárolhatják személyes vizuális profiljukat okostelefonjukon, és magukkal vihetik az üzletbe. Az eredmények a VISCONSULT segítségével az üzletében is áttekinthetők, és lényeges információkat nyújtanak, amelyek segítenek Önnek a legmegfelelőbb lencsemegoldások ajánlásában. Ezáltal több időt tud ügyfelei vizsgálatra vagy a lényeges információk elmagyarázására fordítani. A „Saját vizuális profilom” menüpontban az Ön nevét és rendelőjének adatait is feltüntetheti, hogy az ügyfelek megtalálják az üzletét.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.