Ügyfélszolgálat
Kapcsolat a szakértővelÜgyfélkapcsolati központunk a támogatási folyamatunk első állomása. Amennyiben kérdése van a mérőgépet, szoftvert, alkalmazástechnikát vagy oktatást illetően, mi megválaszoljuk.
Támogatási szolgáltatásaink
Az Ön rendelkezésére állunk
Személyre szabott figyelem
A vevőink azonnali, átfogó támogatását kulcsfontosságúnak tartjuk, ami elengedhetetlen a mai versenyhelyzetben. A szükséges támogatás szintje az Ön egyéni igényeitől és körülményeitől függ, amihez széles körűen ajánlunk eszközöket és szerviz szolgáltatásokat. Ügyfélkapcsolati központunk munkatársai a megfelelő személyhez irányítják Önt, aki megoldást tud nyújtani minden speciális kérdésére.
Telefonos szolgáltatás
Tapasztalt szoftver és hardver specialistáink szakértői támogatást nyújtanak az Ön teljes ZEISS rendszerét illetően, elvégre senki nem ismeri jobban a berendezést mint a gyártó.
Az ügyfélkapcsolati központunk
- telefonos alkalmazástechnikai támogatást és kezdeti hibaelhárítást biztosít
- meghatározza a következő lépéseket
- távoli kapcsolatot létesít Teleszerviz segítségével
- kijelöli a megfelelő specialistát a szerviz szolgáltatásokhoz
- mérőeszközöket, tapintókat, kiegészítőket, szoftver opciókat, karbantartási szerződéseket és további szolgáltatásokat értékesít
Remote Service
Remote Service szoftverünk lehetőséget biztosít számunkra az Önök rendszerének távoli elérésére, így interneten és telefonon közvetlen kapcsolatba kerülhet az Önt támogató szakértővel. A következő támogatást biztosítjuk:
- Távoli karbantartás és hibaelhárítás
- Programozási és alkalmazástechnikai segítségnyújtás (hotline)
- Méréstechnikai konzultáció
- Rendszer frissítési támogatás